6 Şubat 2014 Perşembe

Medyum Ali Gürses

Ben 62 yaşında, yurtdışında yaşayan bir beyim, başımdan 2 tane evlilik geçti, şu an yalnız yaşıyorum. Allah bereket versin halim vaktim yerinde, yıllarca çalışarak dünyalığımı doğrulttum. Ne yazık ki hiç çocuğum olmadı, mirasıma sahip çıkacak kimse yok. Rahmetli ilk eşimin bir yeğeni var, o da benim bulunduğum şehirde yaşıyor. İlk eşimin ailesinden akrabalarından kimseyle görüşmememe rağmen, bu yeğen beni zaman zaman arayıp sorar, bayramlarda, noel tatillerinde evime gelir. Doğrusu aklıma da kötü bir şey gelmiyordu hatta bu ziyaretlerden memnun bile kalıyordum. İçimden bu vefalı çocuğa ölmeden ufak bir yardım yapmak, mirasımdan az da olsa bir pay bırakmak geçiyordu. Meğerse onun da aklında bu varmış ancak gözü azda değil, malımın mülkümün tamamında imiş.Yaşım ileri olmasına rağmen sağlığım son derece yerindedir, doktora bile gitmem. Ancak yeğenin benim evime gelip gitmeleri sıklaştıkça, sağlığım bozulmaya başladı. Önce yaşıma verdim ama sonra içime bir kurt düştü. Bu yeğen bize her geldiğinde bana elleriyle çay, su gibi içecekler içirir, tuvalete gidiyorum diyerek yan odalara gider on onbeş dakika gelmezdi. Her ziyaretinden sonra sağlığım bozuluyor, yataklara düşüyor, kilo veriyor, adeta sabun gibi eriyordum. Ben böyle şeylere çok inanırım, bizim buradaki Türk ahbaplardan birinin oğlundan rica ettim, benim için internete girdi ve Türkiye’den medyumların hocaların sitelerine baktık. İçlerinden bir tanesini çok gözüm tuttu (Medyum Ali Hoca). Sitesindeki her yazıyı tek tek okudum, inceledim. Çünkü piyasada bir çok sahtekar medyumlar var ve güvenilir medyum bulmak zor. Sonunda bu medyuma güvenebileceğime kanaat getirdim. Kendisiyle uzunca telefonda görüştük. Benim evime hiç gelmemesine, hakkımda hiç bir şey bilmemesine rağmen, yaptığı bakımda büyülerin evimin neresinde olduğunu bile görmüş ve bana tarif etti. Gerçekten onun tarif ettiği yerlerde muskalar, domuz yağları, sabunlar gibi şeyler buldum. Ali Bey büyü bozma için gerekenleri bana tarif etti, meğer sabun büyüsü imiş yapılan şey. Hocamın dediklerini birlikte uyguladık ve büyüyü bozduk. Sağlığıma yeniden kavuştum çok şükür, ilk işim de o utanmazı evimden kovmak oldu. Medyum Ali Hoca efendiyi herkese tavsiye ediyorum.

1 yorum:

  1. Tekrar merhaba arkadaslar daha once de Ali Gurses hoca ile calismaya basladigimizi belirtmistim 20 Temmuzda kargomu aldim ve vefki tasimaya basladim yaklasik 3 haftalik bir surec oldu ve daha verilen surenin dolmasina hala varken o inadim inat adam gitti yerine baska bambaska biri geldi resmen. Baslarken daha once bircok kez dolandirildigim icin hic umudum yoktu sadece internetteki yorumlardan yola cikmistim ama gercekten de isinin ehliymis bu yorumu da degisimlerden %100 emin olduktan sonra yapiyorum zira gelismeler yaklasik 10 gun oncesinde basladi. Yorumcu arkadaslara da yorumlarinizla bizim gibi caresiz insanlara isik tuttugunuz icin tesekkur ediyorum. Su aralar internette gercek adi Ali bile olmayan bir sahte Ali hoca dolasiyor bu arada twitter, facebook gibi adresler uzerinden reklam veriyor dikkatli olun Ali Gurses hocanin tek sitesi kendisinin de sitesinde belirttigi gibi medyumali.com biz kendisiyle genelde medyumalibey@gmail.com mail adresi uzerinden iletisim kurduk telde sesini sadece 1 kez duydum ancak gozum kapali tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil