8 Şubat 2014 Cumartesi

Medyum Ali Hoca Şikayetleri

Sizinle başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. Tam olarak bir insana ne kadar güvendiğimi ve sonrasında yaşadıklarımdan bahsedeceğim. Bundan yaklaşık 7 ay önce bir arkadaşım ile ortak olarak açılışını gerçekleştirdiğimiz mekanın işleri son derece iyi gidiyordu. Açıldığı ilk gün ile geçen iki aylık süre içerisinde beklediğimizden daha fazla kar yapmıştık. Sonra bir anda işlerin düşmeye başladığını fark ettik. Bir süre yükselmek için daha fazla çalıştık ama fayda etmedi. En sonunda gelirleri düşürmek amacı ile personelleri bile işten çıkarmak zorunda kaldık.
İşlerin en kötüye gittiği zamanda ortağım artık benimle çalışmak istemediğini söyledi ve beni yarı yolda bırakıp gitti. Ne yapacağımı bilemiyordum ve aklıma türlü türlü düşünceler gelmeye başlamıştı. Bütün ihtimalleri düşünmeye başladım. Çok yakınımızda bulunan başka bir mekanın sahibi ise bizden fazla iş yapmaya başlamıştı. Olanları fark ettiğim zaman daha önce methini duyduğum Medyum Ali Hoca aklıma geldi.
Kendisinden herhangi bir şey beklemiyordum. Sadece bana olanları özetleyebilecek olduğunu ve bir şey yapamayacağını düşünüyordum. Ali Hoca’ya annemin arkadaşından aldığım cep telefonundan kısa sürede ulaştım. Görüşmelerimiz sırasında bana çok samimi bir şekilde davrandı ve ben kısa bilgiler verdikten sonra sanki hayatımı kendisi yaşıyormuş gibi tahminlerde bulunmaya başladı. Her söylediği doğruydu ve ben karşısında çok şaşırmış bir şekilde sadece dinlemekle yetindim. Medyum Ali Gürses Hoca tüm olanları değerlendirdikten sonra iş için rızık açma çalışmasını yapmamızın uygun olacağını söyledi. Beni o kadar etkilemişti ki hiçbir şey söylemeden kabul ettim. Bana çalışmalarını bireysel hazırlayacağını ve bir hafta içerisinde elime ulaşacağını söyledi. Sabırsızlıkla neler olacağını beklemeye başladım.
Yanlış hatırlamıyorsam beş ya da altı gün içerisinde kargo evime geldi. Ardından tekrar görüşmelere devam ettik ve çalışma bittiğindeki sonucu bana daha önce biri söyleseydi asla inanmazdım. Tamamen iş yapmaz bir hale gelen mekan günler içinde eski müşterisine kavuştu. Normalden çok daha fazla kazanmaya başladım ve tüm borçlarımı tek tek ödedim. Şu an eskiye nazaran çok daha iyi bir hayat yaşıyorum Medyum Ali Hoca sayesinde. Allah'a şükür iş konusu dışında başka bir derdim sıkıntım yok ancak internette okuduklarıma göre daha birçok konuda insanların dertlerine çözüm bulmuş kendisi. Ben de bu vesileyle kendisine teşekkür etmek istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder